Ką Daryti, Jei Telefonas Išsijunginėja?

Išmanieji telefonai kartais susiduria su įvairiomis problemomis arba gedimais, o vienas iš jų – savaiminis telefono išsijunginėjimas. Nors kai kuriais atvejais tai gali būti rimtesnio gedimo priežastis, tačiau būna atvejų, kai šį menką gedimą galite išspręsti ir patys. Taigi, jei ir jūs susiduriate su šia dažnai pasitaikančia problema, tada galite išbandyti šiuos patarimus ir galbūt jums pavyks pačiam pataisyti telefoną.

Pabandykite iš naujo paleisti telefoną:

Vienas iš veiksmingiausių šios problemos pataisymų, kurį pirmiausia turėtumėte išbandyti, yra paleisti telefoną iš naujo. Tai yra itin paprastas triukas, tačiau dažnais atvejais suveikia. Yra keletas būdų, kaip iš naujo paleisti telefoną, tačiau paprasčiausias būdas yra palaikyti maitinimo mygtuką maždaug 8 – 10 sekundžių arba tol, kol įrenginys persikraus. Kitu atveju galite laikyti nuspaudę maitinimo mygtuką, tada pasirinkti „Paleisti iš naujo“, kai pasirodys maitinimo meniu. Palaukite kelias minutes ir toliau naudokite telefoną, kai jis bus paleistas iš naujo, kad sužinotumėte, ar problema išliko.

Įkraukite telefono bateriją:

Gali būti, kad tikėtinas jūsų telefono išsijunginėjimo kaltininkas yra išsikrovusi baterija. Kad jūsų telefonas veiktų, akumuliatorius turi būti pilnai įkrautas, nes priešingu atveju jis visai neveiks arba nuolat išsijungs. Tokiu atveju vienintelė galinti padėti priemonė yra jį įkrauti, todėl tiesiog prijunkite telefoną prie originalaus įkroviklio ir palikite jį kelioms valandoms, kad jis pasikrautų. Kai įkrovėte pilnai telefoną, tada įjunkite jį ir toliau naudokite, kad pamatytumėte, ar jis vis dar išsijunginėja. Jei pamatysite, kad akumuliatoriaus nebegalima pilnai įkrauti, tada reikėtų apsvarstyti galimybę nusipirkti naują telefoną arba senajam pakeisti naują bateriją.

Išjunkite / koreguokite suplanuoto maitinimo įjungimo / išjungimo funkciją:

Be išsikrovusio ar sugedusio akumuliatoriaus, telefonas taip pat gali išsijunginėti dėl konkrečių nustatymų ar programinės įrangos problemų. Vienas iš šių nustatymų yra suplanuoto maitinimo įjungimo / išjungimo funkcija. Ši funkcija leidžia pritaikyti telefoną įsijungti ir išsijungti tam tikru laiku. Taigi, turėtumėte patikrinti, ar ši funkcija nėra įjungta. Jei matote, kad ji įjungta, tada turėtumėte išjungti atlikdami šiuos veiksmus:

  • eikite į savo telefono nustatymus;
  • slinkite į apačią ir bakstelėkite “Suplanuotas maitinimo įjungimas / išjungimas”;
  • išjunkite funkciją arba sureguliuokite ją pagal savo pageidavimus.

Pašalinkite įtartinas programas:

Kokia nors jūsų įdiegta programa gali priversti telefoną nuolat išsijunginėti. Tokiu atveju turėsite tiksliai nustatyti šią programą ir pašalinti ją iš savo telefono įrenginio. Puikus būdas tai padaryti – iš naujo paleisti telefoną saugiuoju režimu, kad sužinotumėte, ar problemą sukėlė programa, ar ne. Tai galite padaryti atlikdami šiuos veiksnius:

  • ilgai paspauskite įrenginio maitinimo mygtuką, kad atidarytumėte maitinimo meniu;
  • tada laikykite nuspaudę išjungimo / įjungimo mygtuką, kol pamatysite iššokantį langą;
  • bakstelėkite “Gerai”, kad iš naujo paleistumėte telefoną saugiuoju režimu.

Įjungę saugųjį režimą, naudokite telefoną keletą minučių, kad sužinotumėte, ar jis išsijungia ir įsijungia automatiškai, jei ne, tai reiškia, kad problemą sukėlė programa. Dabar turite iš naujo paleisti telefoną, kad išeitumėte iš saugaus režimo. Dabar pradėkite nuosekliai ištrinti visas įtartinas programas, kad sužinotumėte, kuri iš jų sukėlė problemą. Be to, rekomenduojama iš naujo paleisti telefoną po kiekvienos programos pašalinimo.

Sutvarkykite telefono atmintį:

Maža telefono saugykla, didelis procesoriaus naudojimas ir per daug foninių procesų gali priversti telefoną pasileisti iš naujo. Norint įsitikinti, kad problema kyla ne dėl to, rekomenduojama atlaisvinti telefono ir saugyklos vietos. Galite ištrinti retai naudojamas programas, didelius failus ar perkelti nuotraukas ir video įrašus į kitą laikmeną, kad atlaisvintumėte telefono atminties ir saugyklos vietos. Po to iš naujo paleiskite telefoną ir stebėkite, ar problema pasikartos.

Patikrinkite, ar nėra sistemos naujinimų:

Dėl programinės įrangos klaidų jūsų telefonas gali nuolat išsijunginėti, o ypač, jei neatnaujinote savo telefono programinės įrangos. Tokiu atveju galite susidurti su sistemos nestabilumu ir įvairiomis telefono problemomis. Sistemos naujinimai yra skirti tam, kad išlaikytų jūsų telefoną saugų ir veikiantį bei apsaugotų jį nuo nepageidaujamų problemų. Norėdami sužinoti, kad problemą sukėlė ne klaidinga programinės įrangos versija, atlikite šiuos veiksmus, kad patikrintumėte ir įdiegtumėte naujausią telefono naujinimą:

  • paleiskite įrenginio nustatymų programą;
  • slinkite į apačią ir spustelėkite “Programinės įrangos naujinimas”;
  • spustelėkite “Tikrinti, ar nėra naujinimų”;
  • atsisiųskite ir įdiekite bet kurį naujinimą;
  • palaukite, kol telefonas įdiegs naujinimus.

Ieškokite profesionalios pagalbos:

Jei jau išbandėte visus aukščiau esančius patarimus ir vis tiek jūsų telefonas išsijunginėja, tada gali būti, kad kai kurios jūsų telefono aparatinės įrangos dalys bus pažeistos. Dėl šios priežasties telefonas gali išsijunginėti savaime. Turite žinoti, kad čia gali nepavykti patiems išspręsti problemos, todėl rekomenduojame kreiptis profesionalios pagalbos į specialistus, kurie greičiausiai galės išspręsti šią problemą.